رواية القضية الثامنة …. كاملة
في غرفه نور
دخل عاصم الغرفه فوجدها تصلي فاانتظرها حتي انتهت من صلاتها وتحدث عاصم لها
عاصم ازاي بتصلي وانتي جواكي الواخه دى كلها
نور الله يسامحك
كانت ستذهب لكنه منعها
عاصم احكيلي
اغتص
بك ازاي……..!
نور لسه فاكر تسأل
عاصم انتي لسه هاتناقشي
بقولك انطقي اغتصبك ازاي
نور هاحكيلك
هاحكيلك من الاول
Flash
في احدي الحارات المهترئه
في شقه نور
صحت نور من النوم علي صوت عياط في الصاله
جرت نور تشوف اي سبب العياط لقت والدتها بټعيط وماسكها جنبها
جرت نور علي الاوضه وجابت دواء والدتها لان والدتها مريضه كلي
نور انا لازم اشتغل واساعدك
جميله وبت الثانويه هاتشتغل اي خدامه
نور ياامي الشغل مش عيب وبعدين هاصرف علي تعليمي والبيت ابوس ايدك انتي بتضيعي مني حرام كفايه
جميله بتعب ولو
اموت
ولا انك تشتغلي خدامه عند حد
دانا مش بخليكي تشيلي قشايه من علي الارض
اروح ارميكي خدامه في البيوت
نور انا قررت خلاص هاشتغل مع فاطمه خدامه والي يجرى يجرى
سابتها نور وجرت علي اوضتها تكلم فاطمه
في غرفه نور ….
نور الو
فاطمه ازيك ي بت ي نور عامله ااي
نور عرضك لسه موجود
انا محتاجه شغل
فاطمه هاكلملك عاصم بيه عشان تشتغلي معايا دا بيحبني زمش بيرفضلي اي طلب
نور انا مش عارفه اشكرك ازاي علي الي بتعمليه معايا
فاطمه ولا يهمك ي جميل
قفلت نور مع فاطمه
راحت نور لفاطمه في مكان الشغل
وقابلتها فاطمه بحراره
فاطمه اسود بردو يااخره صبري
نور مانتي عارفه محلتيش غير الفستان دا
فاطمه بكرا تلبسي الحرير وتاكلي الشهد من الشغل هنا
اخدت فاطمه نور ودخلوا البيت
فاطمه خليكي هنا هادخل اكلم البيه واجيلك
………..في المكتب ……
كان عاصم بيراجع ورق ومشغول جدا وسمع خبط بسيط علي الباب
عاصم ادخل
دخلت فاطمه
فاطمه عاصم بيه انا جيبت الخدامه الجديده
عاصم طب دخليها واخرجي براا
فاطمه يابيه ارجوك تقبلها في الشغل دى يتيمه ومش عارفه حاجه ولا تعليم ولا نيله
عاصم طيب
خرجت فاطمه من الاوضه ونادت علي نور
فاطمه ادخلي البيه جوه مستنيكي
نور مش هاتدخلي معايا
فاطمه يابت انا ظبطك جوا ادخلي وادعيلي
نور حاضر
دخلت نور الغرفه ولقت عاصم بيقرا في الورق الي قدامه
عاصم ادخلي ي شاطره
دخلت نور وفضلت واقفه قدام المكتب
اما عاصم فكان بيكتب في الورق بااهتمام شديد
عطست نور عطسه قويه
عاصم پغضب مش تفتحي ي حيوا
سرح عاصم في جمال نور وبشرتها الحليبيه وشعرها الكستنائي وعيونها الجميله
وفستانها الاسود وجمالها
عاصم انتي مين
نور اسفه والله مكنش قصدى
عاصم انتي مين
نور انا نور الخدامه الجديده
عاصم اممم
اقعدى
جلست نور علي الكرسي
عاصم مواعيد الشغل كل يوم ماعدا الجمعه اجازه
الفطار الساعه ١٠ الغداء الساعه ٢ العشاء الساعه ٦ مبحبش التاخير وشغل التنضيف فاطمه هاتقولك عليها
نور بس
عاصم بس اي
نور هي فاطمه ماقالتش
علي ظروفي
عاصم ظروف اي
نور اصل مدرستي فتره صباحيه
عاصم مدرسه ااي فاطمه قالت انك جاهله
نور انا في ثالثه ثانوى
عاصم وهاتشتغلي خدامه ازاي ومذاكرتك
نور هاوفق بين مذاكرتي وشغلي والله ماهاقصر في حاجه
عاصم شغلك هايبتدا من بعد مدرستك وحايخلص الساعه عشره وهاخصصلك اوضه بعيده عن الخدم عشان تعرفي تذاكرى
موافقه
نور بفرحه شكرا ي سعاده البيه ربنا يحفظك يارب
عاصم وتقدرى تشتغلي من بكرا
خرجت نور لفاطمه التي استشاظت من الڠضب والغيره من نور
فاطمه هو قالك كدا
نور اه والله وقالي اشتغل من بكرا
فاطمه في سرها بقي انا الي عايزه اكسر نفسها واشغلها خدامه تطلع احسن مني بردو
فاطمه ماشي ياروحي بكرا تيحي بدرى
نور حاضر
اليوم التالي
كانت فاطمه تنظف غرفه معتز
وكانت تتاخر بالغرفه حتي ترا معتز
فاطمه صباح الفل يامعتز بيه
معتز بقرف اجرى انجرى حضريلي
الفطار
خرجت فاطمه من الغرفه الي الاسفل محبطه فهي منذ عملها في القصر وهي تتمني ان توقع احدي الشابين بحبها
عاصم او معتز
فاطمه في سرها طب والله مانا جيبالك طفح ولازم اتاخر عليك عشان تعرف قيمتي
انتهت نور من المدرسه ووصلت الي المنزل وارتدت ملابس العمل عباره عن جيبه قصيره سوداء وبلوزه بيضاء وايشارب ابيض
علي عنقها
في المطبخ …
كانت نور مع فاطمه
فاطمه هاروح انضف الصالون اجي الاقي الفطار جاهز
نور حاضر
اعدت نور الاطباق وكانت ستذهب لكنها اصطدمت بجسد معتز وسقطت الاطباق
نور اسفه والله اسفه مااخدتش بالي
معتز بهيام انتي مين
نور انا نور الخدامه الجديده
اتت فاطمه ونظرت اليهم پغضب
فاطمه معتز باشا كنت هاطلعلك الفطار
معتز شششش
خلي نور تطلعهولي
الواحد يصطبح بالوش الجميل دا كل يوم
في غرفه معتز
دخلت نور وهي تحمل صنيه الفطور ووضعتها علي الكرسي وكانت ستذهب لكن معتز اعطاها ورقه فئه ١٠٠ جنيه
رفضت نور بشده
لمتابعة القراءة اضغط على الرقم التالي في الصفحة التالية 👇